szybkoschudnac
szybkoschudnac.blog.interia.pl
Notki
Co zrobić, żeby się nie przejadać? 2012-07-03
przejadanie sięCoraz więcej osób ma problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi. Na dzień dzisiejszy mało kto potrafi się uporać z nadmiarem swoich kilogramów. Niestety wszystko to jest wynikiem złego trybu życia. Za mało się ruszamy, a za dużo jemy.

Teraz głównie nasza praca polega na siedzeniu przez większą część dnia przed komputerem. A jak już mamy okazję gdzieś pójść, to z lenistwa jedziemy samochodem, bo nie chce nam się przejść kilka kroków. Najczęściej na obiad nie mamy czasu więc na szybko zjemy coś w pierwszym lepszym Fast Foodzie. To wszystko wpływa na naszą wagę i powoduje, że mamy coraz większe problemy z nadwagą.

Dodatkowo żyjemy w ciągłym stresie więc cały czas coś podjadamy. A przychodząc po pracy zjadamy coś co nam wpadnie w ręce i szybko idziemy spać, żeby zebrać siły na kolejny ciężki dzień. Niestety tak wygląda dzień większości z nas.

Poniżej znajdziesz kilka porad, które powinny Ci pomóc schudnąć kilka zbędnych kilogramów. Podpowiemy Ci, co zrobić, żeby czuć sytość przez większą część dnia. Powinnaś poświęcić na to czas, bo tu chodzi o Twoje zdrowie i wygląd Twojej sylwetki. Jest wiele sposobów, żeby poprawić wygląd swojego ciała. Musisz być tylko cierpliwa i każdego dnia dbać o siebie.

Nie musisz liczyć kalorii i głodzić się, żeby trochę schudnąć. Najważniejsze, to jeść tak, żeby czuć sytość przez cały dzień. Jeśli będziesz się głodziła, to po jakimś czasie będziesz osłabiona i na nic nie będziesz miała ochoty. Takie postępowanie nie jest dobrym pomysłem. No i na pewno nie powinnaś pomijać jakiś posiłków, żeby ograniczyć spożywanie kalorii. To jest naprawdę głupi pomysł.

Przede wszystkim nie powinnaś zapominać o śniadaniu. A po nim powinnaś znaleźć 30 minut czas na jakieś lekkie ćwiczenia, które dodadzą Ci energii na cały dzień. Warto na śniadanie zjeść tosty i wypić sok, ze świeżo wciśniętych owoców. Śniadanie jest naprawdę najważniejszym posiłkiem dnia, ponieważ to ono decyduje o tym, jaki będziesz miała poziom cukry we krwi przez cały dzień. Jeśli utrzymasz go na odpowiednim poziomie, to nie będzie Cię nachodziło na zjedzenie batonika między posiłkami.

Pamiętaj o tym, żeby pić bardzo dużo wody. Może to być nawet 8 szklanek dziennie. Czasami zdarza się tak, że gdy nasz organizm domaga się wody, my myślimy, że jesteśmy głodni i idziemy się najeść. Staraj się też unikać picia słodzonych soków owocowych. Mają w sobie dużo kalorii, które akurat do niczego nie są Ci potrzebne.

Powinnaś się dobrze wysypiać każdego dnia. Jeśli będziesz niewyspana, to nawet nie zwrócisz uwagi na to, co jesz i pijesz. No i na pewno będzie Ci na wszystko brakowało energii. Nic nie będzie Ci się chciało i staniesz się bardzo leniwa. Pamiętaj też, żeby nie pić w ciągu dnia zbyt dużo kawy, ponieważ ona wzmaga poczucie głodu. Wtedy zaczniesz dojadać między posiłkami, a to na pewno nie wpłynie korzystnie na Twoją dietę.

Powinnaś zaplanować sobie każdy posiłek jaki zamierzasz zjeść w ciągu dnia. Dzięki temu będziesz wiedziała, co i kiedy jesz no i na pewno nie objesz się niepotrzebnie. Pamiętaj, aby spożywać codziennie trzy duże posiłki i dwa mniejsze. To pomoże Ci odczuwać sytość przez cały dzień. Do tego pij dużo wody, ona zamuli Twój żołądek i nie będziesz miała ochoty na podjadanie między posiłkami. Postaraj się, żeby między posiłkami nie minęło więcej jak 5 godzin. Pamiętaj o tym, bo to jest naprawdę bardzo istotne. Jeśli już nachodzi Cię na zjedzenie czegoś między posiłkami, to postaraj się zjadać owoce i warzywa. One są bardzo zdrowe, mają dużo witamin i niewiele kalorii. Jeśli zastosujesz się do moich rad, to na pewno za jakiś czas będziesz mogła cieszyć sie zgrabną i smukłą sylwetką.

Jakie powinnaś wyznaczać sobie cele podczas odchudzania? 2012-07-03
jak szybko pozbyć się nadwagiJeśli jesteśmy osobami otyłymi, to możemy mieć dużo problemów zdrowotnych. Jeśli chcesz schudnąć, to powinnaś sobie napisać dobry plan, który pozwoli Ci bezpiecznie zrzucić zbędne kilogramy.

Na pewno zastanawiałaś się nie raz jakie cele powinnaś sobie wyznaczać podczas odchudzania. Zanim cokolwiek postanowisz upewnij się, że będziesz w stanie w pełni swój cel zrealizować.

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą Ci wyznaczać sobie cele, które bez problemu zrealizujesz:

1. Na pewno powinnaś patrzeć na wszystko realistycznie. Nie możesz wyznaczyć sobie celu, który będzie trudny w realizacji. Jeśli ważysz grubo ponad 100kg, to nie zakładaj, że w najbliższym czasie uda Ci się schudnąć 50 kg, bo to jest na pewno niemożliwe. Diety (jak na przykład dieta dukana czy dieta kapuściana) Ci w tym nie pomogą.  Taki sposób myślenia spowoduje, że tylko sie niepotrzebnie zniechęcisz. Jeśli nie wiesz ile kilogramów powinnaś na początku brać pod uwagę, to policz sobie swoje BMI. Ono powie Ci ile kilogramów powinnaś schudnąć, żeby mieć prawidłową wagę. Wynik BMI pozwoli Ci wyznaczyć sobie taki cel, który będziesz mogła swobodnie zrealizować. Nie możesz narzucić sobie czegoś, co jest trudne do wykonania. Takie postępowanie na pewno nie pomoże Ci w odchudzaniu.

2. Wymyśl sobie odpowiedni cel. Musisz zadbać też o swoje nastawienie psychiczne do odchudzania. Bez względu na to, jak bardzo Ci będzie ciężko, musisz dążyć za wszelką cenę, do realizacji swoich marzeń. Najlepiej wyznaczać sobie małe cele, które łatwo zrealizować. W takim sposobie odchudzania masz małe szanse na poniesienie porażki.

3. Kontroluj to, co robisz. Zamiast zakładać, że w tym tygodniu zrobisz wszystko, żeby schudnąć określoną liczbę kilogramów, to postaraj się, żeby Twoja waga chociaż odrobinę spadła. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak to Cię bardzo ucieszy. Pamiętaj, że nie kontrolujesz w pełni swojej wagi, więc musisz dać sobie czas na uzyskanie jakichkolwiek efektów.

4. Osiągaj swoje cele za pomocą małych kroczków. Nie możesz od początku zakładać, że uda Ci się bardzo dużo osiągnąć. Powinnaś zmieniać swoje nawyki żywieniowe powoli i stopniowo. Zacznij od jedzenia mniejszych porcji posiłków, albo od chodzenia do pracy zamiast jeżdżenia samochodem.

5. Motywuj sie do realizacji planu. Jeśli nie uda Ci się osiągnąć wszystkie, co sobie zamierzyłaś, to nie załamuj się. To czego nie udało Ci się zrobić teraz na pewno zrobisz w najbliższym czasie. Nie wszystko musi być w zasięgu Twojej ręki od razu. Jeśli będziesz się zachęcała do odchudzania, to na pewno uda Ci się osiągnąć sukces. Musisz się po prostu zmotywować i zrobić wszystko, żebyś każdego dnia miała siłę do walki ze zbędnymi kilogramami.

6. Mierz siły na zamiary. Za każdym razem myśl pozytywnie o tym, co masz do osiągnięcia w przyszłym tygodniu. Zawsze podchodź do wszystkiego radośnie i pełna optymizmu. Wszystko co masz zrobić traktuj, jak wyzwanie a nie jak konieczność i niewygodny obowiązek. To właśnie dlatego powinnaś mieć swój plan odchudzania, żeby mieć wszystko pod kontrolą. Na początku ćwicz zaledwie minut dziennie i staraj się za mocno nie przemęczać.

Pamiętaj, że powinnaś się odchudzać w taki sposób, żeby swobodnie bez nadmiernego wysiłku osiągnąć swoją wymarzoną wagę. Pamiętaj, żeby cały czas się motywować i konsekwentnie dążyć do zamierzonego celu.

Jakie ćwiczenia wykonywać podczas odchudzania? 2012-07-03
ćwiczenia na odchudzanieJeśli zamierzasz się odchudzać, to na pewno znalazłaś kilka przykładów ćwiczeń, które mogą Ci w tym pomóc. Wynika to z tego, że coraz więcej ludzi chce zrzucić zbędne kilogramy. Ludzie chcą być szczupli i czuć się atrakcyjnie. Są producenci, którzy proponują tabletki odchudzające i są takie osoby, które proponują Ci różne sprzęty dzięki którym masz uzyskać wymarzoną sylwetkę. Ale najczęściej te rzeczy w ogóle nie pomagają schudnąć a w dodatku są niebezpieczne dla zdrowia. Poza tym jeśli w byt krótkim czasie schudniesz za dużo, to możesz mieć później kłopoty ze zdrowiem. Na pewno odradzamy Ci tabletki odchudzające, ponieważ wywołują one niezliczoną ilość efektów ubocznych. Jeśli chcesz schudnąć zdrowo i bezpieczne, to musisz zacząć uprawiać jakiś sport i zacząć się odpowiednio odżywiać. Zanim jednak do tego przejdziemy pamiętaj, że nie na każdego działa to samo, dlatego musisz znaleźć swój indywidualny sposób na odchudzanie. Pamiętaj, że jeśli będziesz bezmyślna, to możesz mieć naprawdę poważne problemy ze zdrowiem.

Jeśli schudniesz, to naprawdę możesz sobie pomóc. Przecież wiesz, że będąc osobą otyłą jesteś narażona na wiele chorób. Najbardziej narażone jest Twoje serce, ponieważ masz za dużo złego cholesterolu. Poza tym przez ten cholesterol możesz mieć również problemy z wysokim ciśnieniem. Dodatkowo jeśli masz za dużo kilogramów, to nic Ci się nie chce robić, wobec czego jesteś leniwa. I to prowadzi do tego, że nie jesteś w stanie spalić tylu kalorii ile zjadasz w ciągu dnia. Musisz zadbać o sobie, bo inaczej ucierpi na tym Twoje zdrowie.

Jeśli chodzi o ćwiczenia, to mniejsze znaczenie ma to jakie one będą. Najważniejsze jest to, żebyś wykonywała je regularnie. To nie musi być wcale męczący trening. Wystarczy, że wszystko sobie odpowiednio zaplanujesz i dopasujesz do swojego organizmu i kondycji. Dużo zależy też od Twojego wieku i stanu zdrowia. Jak szybko schudnąć za pomocą ćwiczeń? Pamiętaj, że każdy organizm jest inny i każdy reaguje inaczej. Podczas odchudzania plan ćwiczeń jest bardzo ważny, dlatego powinnaś poświęcić dużo czasu na jego ułożenie.

Pamiętaj, że odchudzanie na własną rękę może być bardzo niebezpieczne, jeśli nie będziesz rozsądna. Zbyt intensywne ćwiczenia mogą doprowadzić do wielu poważnych kontuzji. Jeśli nie masz zielonego pojęcia o ćwiczeniach fizycznych, to powinnaś poradzić sie jakiegoś specjalisty. Tak będzie po prostu bezpieczniej. Pamiętaj też, że odchudzanie musi trwać i na pewno nie uda Ci się schudnąć 10 kilogramów w zaledwie kilka dni. Na wszystko potrzeba czasu i przede wszystkim cierpliwości. Jeśli będziesz się odchudzała stopniowo, to po jakimś czasie będziesz mogła zaobserwować efekty swojej pracy. Gwarantujemy, że będziesz zadowolona.

Czasami proste ćwiczenia są skuteczniejsze niż takie, które bardzo mocno obciążają nasz organizm. Jeśli jesteś osobą początkującą, to proponujemy Ci na razie długie spacery i od czasu bieganie po parku dla przyjemności. Na początku może to być zaledwie 30 minut, później jak poczujesz się pewniej możesz stopniowo wydłużać czas. Jeśli nabierzesz już trochę kondycji, to możesz pozwolić sobie na wykonywanie trudniejszych ćwiczeń i bardziej intensywnych treningów. Jeśli nie lubisz wychodzić w z domu, żeby ćwiczyć, to możesz kupić sobie bieżnie. To jest naprawdę dobre rozwiązanie dla osób, które nie lubią biegać po parku między ludźmi. Bardzo ważna podczas odchudzania jest również dieta. Musisz ją rozplanować tak, żebyś się nadmiernie nie objadała, ale żebyś miała też siłę na ćwiczenia i treningi.

Sześć produktów, których powinnaś unikać podczas odchudzania 2012-07-03
jak schudnąć za pomocą warzywNa pewno już wiesz, że żeby schudnąć musisz spalić więcej kalorii niż zjesz. Niektóre osoby mają bardzo duże problemy z odchudzaniem, a innym przychodzi to z łatwością.

Podczas odchudzania ważne są dwie rzeczy, po pierwsze musisz unikać jedzenia niezdrowej żywności, a po drugie musisz spalać zbędne kalorie.

Poniżej znajdziesz listę produktów, których nie powinnaś jeść, jeśli zamierzasz się odchudzać. Uwierz mi, że one są Ci niepotrzebne i przez nie tylko przybierasz na wadze.

1. Gazowane napoje - Jeśli nie wiesz jak schudnąć a chcesz się odchudzać, to powinnaś ich unikać. One działają na Ciebie niekorzystnie, ponieważ podnoszą Ci poziom cukru we krwi. Musisz zrobić wszystko, żeby ich nie spożywać w ogóle. Poza tym jednym ze skutków ubocznych picia napojów gazowanych jest cukrzyca. Ze względu na wagę i swoje zdrowie powinnaś ich unikać.

2. Pączki - Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale pączek ma aż 500 Kcal. One zawierają naprawdę dużo kalorii i bardzo niekorzystnie wpłyną na Twoją wagę. Musisz ich unikać jeśli chcesz mieć szczupłe i atrakcyjne ciało.

3. Czerwone mięso - Pamiętaj, że jedzenie czerwonego mięsa może powodować wiele chorób szczególnie serca. Niestety powoduje również wzrost tego złego cholesterolu. Jeśli często jesz czerwone mięso, to na pewno jesteś osobą otyłą i masz ogromne problemy ze swoją wagą.

4. Frytki - Pewnie pomyślałaś sobie teraz, że nie powinnaś jeść frytków, ponieważ są robione z ziemniaków. Ale to tak naprawdę nie o to chodzi. One są głównie niezdrowe dlatego, że są smażone na głębokim oleju i zawierają w sobie bardzo dużo tłuszczu. Poza tym dostarczają do naszego organizmu puste kalorie, które nie wpływają korzystnie na nasze odchudzanie i dietę.

5. Lody - Lody to tak naprawdę puste kalorie, które bardzo często odkładają się w okolicy bioder. Jeden lód może mieć nawet 360 Kcal. To naprawdę bardzo dużo. Jeśli będziesz jadła lody podczas odchudzania, to nie pewno nie uzyskasz takich efektów, o jakich byś marzyła.

6. Cheeseburger - Bardzo wiele zależy od tego w jaki sposób ta kanapka została przygotowana. Jeśli bardzo często jesz Fast foody, to z pewnością nie potrafisz sobie odmówić zjedzenia tej bomby kalorycznej. Niestety ich jedzenie może doprowadzić do zawału serca, ponieważ zawierają duże złego cholesterolu.

Wiem, że po przeczytaniu tej listy zastanawiasz się, czy odchudzanie jest na pewno przeznaczone dla Ciebie. Ale zapewniam Cię, że jeśli chcesz mieć szczupłą sylwetkę, to warto się wyrzekać tych produktów. Jeśli nie potrafisz sobie całkowicie odmówić tych produktów, to postaraj się chociaż ograniczyć ich spożywanie. Mam nadzieje, że masz silną wolę i będziesz umiała sobie odmówić tych rzeczy. Będę trzymała za Ciebie kciuki.

Ta lista produktów została głównie stworzona po to, żebyś wiedziała, czego unikać, a na co możesz sobie czasami pozwolić. Zdrowe odżywiania jest koniecznie jeśli chcesz schudnąć. Jeśli przez jakiś czas odmówisz sobie jedzenia tych produktów, to zobaczysz, że po kilku miesiącach będziesz mogła sobie pozwolić na kupienie ubrań w mniejszym rozmiarze. Gwarantujemy Ci to!!

<< Sierpień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Księga gości
 
O mnie
szybkoschudnac
Poznań
Słówko o mnie
Cześć. Nazywam się Monika i jestem z Poznania. Moje hobby to wszystko co ma wspólnego z odchudzaniem.
Zobacz mój profil
Zobacz serwisy INTERIA.PL